1. listopadu 2015

Vánoční...


Milí, drazí

Už se nám blíží čas Vánoční… budeme pohádkově naladěni, budeme věřit, že se kouzla stávají, vzduchem se rozproudí parádní atmosféra, ta nejlepší na světě nálada a vůůůůně cukroví…Budeme se tulit s těmi milovanými, koukat na blboviny v televizi či pouštět pohádky. Už se strašně těším, a Vy?

Už jste připraveni na dárkový shon? Já jo)) Už mám moje mejdlíčka pěkně rozplaclá po "lehátku", odpočívají, schnou a připravují se na roli dárků. 

Dnes se s Vámi podělím o moje nápady na Vánoční mýdlo. Jelikož teprve začínám, tak toho možná nebude až tolik, ale určitě bude z čeho si vybrat)))

Pro „bastilský“ Levandulový sen jsem vybrala dozdobení třpytící se fialovou mikou:



Pro jinak letní 100% kokosák s vůní Lemongras (taky jí zbožňujete?) jsem vybrala bílou miku a asi nedopadla až tak úplně, jak jsem si to představovala:



Mátové překvápko se sladkou mandlí, kakaovým, aloe a bambuckým máslem ozdobeno barevnou mikou nahoře, použitá technologie zvaná mica-painting (kreslení mikou) a pokus o něco jako orchid swirl)))):



Zase Kreslení mikou a Motýlí swirl (Butterfly Swirl) pro chlapské mýdlo s úhlím a ryžovým olejem:




Mám však nejradši jednoduchá jednobarevná mýdla, ale jelikož jsou Vánoce, tak je aspoň trochu přece jen ozdobím.

Třeba toto luxusní mýdlo s kakaovým a bambuckým (shea) máslem a máslem babassu jsem lehce  „okouzlila“ mikou dvou barev, v mém případě zlatou a bronzovou. Použité techniky: In-the-Pot Swirl a Taiwan Swirl (který je zas vyplněn Kreslením mikou):




Tchajwanský Swirl jsem také použila i pro tuto nevoněnou Kastilju (ano, ano je to v té hlavičce blogu):


Mýdlo pro citlivou nebo dětskou pokožku jsem nebarvila ani nepřidávala eteráky, ale vybrala dekorace, které se před použitím úplně odstraňují. Jako třeba doma vysušené kousky limetky


Nebo habrové šištičky



Pokud ale nic takového nemáte připraveno a ani nemáte čas dělat, tak klidně můžete prohrabat se v pytlíčcích s kořením a najít tam třeba badyán, skořici nebo hřebíček)))


Samozřejmosti jsou také mýdla ve Vánočních tvarech, u mně to jsou kastilské vločky:


arganovo-mangové vločky s uhlím


a také slané eukaliptové vločky někdy také se spirulinou



Jaké se dělá Vánoční mýdlo v zahraničí? 

Třeba tak to dělá Soap Queen z USA Anne-Marie Fiala:



Tuto neskutečnou krásu dělá Julie z Nového Zelandu:

 
 

Inspirujte se taky u Ramy na Jabones Ramy:

 


Vy také ještě máte čas na svoje Vánoční mýdlo, honem do toho!

Máte svoje tipy na Vánoční dekorace? Podělte se v komentářích!


Krásného provoněného Vánocemi mýdláření přeje Nasťa.



1 komentář: